Poznaj naszą ofertę

Znajdziesz tu pełen zakres usług, który ułatwi stworzenie skutecznego i zgodnego z wymogami systemu dla sygnalistów.

Bezpłatna konsultacja Strefa wiedzy
System plus kompleksowa pomoc we wdrożeniu
System SafeLink
  • 3 kanały zgłoszeniowe 24/7
    • • Formularz zgłoszeniowy on-line
    • • Dedykowany numer telefonu
    • • Dedykowany adres e-mail
  • Aplikacja on-line do obsługi zgłoszeń
    • • Rejestr zgłoszeń
    • • Ewidencja działań następczych
    • • Platforma komunikacji z sygnalistą
    • • Alerty systemowe
  • Szablon procedury wewnętrznej
    Wymagana ustawą procedura opisująca sposoby dokonywania zgłoszeń i podejmowania działań następczych
  • Szkolenie dla osób obsługujących zgłoszenia
    Wszystko co trzeba zrobić po otrzymaniu zgłoszenia. Plan postępowania + materiały pomocnicze.
  • Materiały edukacyjne dla sygnalistów
    Przygotowane indywidulnie dla Twoich pracowników.
  • Instrukcje dla pracowników w formie elektronicznej
    Opis funkcjonalności systemu przeznaczonych dla zgłaszających.
  • Instrukcje dla pracodawcy w formie elektronicznej
    Opis funkcjonalności systemu przeznaczonych dla pracodawcy.

Usługa przeznaczona dla wszystkich organizacji, niezależnie od ich wielkości i typu.
Wsparcie podczas przygotowań i wdrożenia systemu jest indywidulanie dopasowane do każdego klienta.

Zobacz szczegóły
Oblicz cenę usługi *
Ilość pracowników:
Koszt usługi:
200 zł netto/miesiąc

*Ceny mają charakter poglądowy. Ostateczny koszt usługi zostanie ustalony indywidualnie.

Usługi dodatkowe

Szkolenie – Ochrona Sygnalistów

Jest to szkolenie skierowane do kadry kierowniczej w organizacjach, które dopiero przygotowują się do wdrożenia nowych przepisów. Szkolenie jest dostoswane do typu i wielkości Twojej organizacji oraz do celów jakie zamierzasz osiągnąć. Przekazujemy wiele wskazówek i rozwiązań praktycznych, a nie tylko teoretyczną wiedzę. Dzięki temu unikniesz błędów i zbędnych kosztów.

  • Wymogi prawne
  • Praktyczne aspekty wdrożenia w Twojej organizacji
  • Obowiązki i zadania
  • Kogo wybrać do obsługi zgłoszeń
  • Jakie korzyści może przynieść sprawnie funkcjonujący system

 

Dowiedz się więcej

Szkolenie dla osób obsługujących zgłoszenia

To szkolenie jest przeznaczone dla osób, które zostały wytypowane w swoich organizacjach do przygotowania i wdrożenia wewnętrznego systemu dla sygnalistów. Dzięki niemu nawet osoby bez doświadczenia będą w stanie skutecznie sprostać temu zadaniu.

  • Jak stworzyć wewnętrzną procedurę
  • Jak komunikować się z pracownikami
  • Jak dbać o poufność procesu
  • Jak chronić sygnalistę i jak dbać o interes organizacji
  • Prowadzenie rejestru zgłoszeń
  • Weryfikacja zgłoszenia
  • Prowadzenie działań następczych
  • Zasady prowadzenia postępowań wyjaśniających

 

Dowiedz się więcej

Szkolenie dla pracowników

Najważniejszym i najtrudniejszym zadaniem jest przekonanie pracowników do korzystania z możliwości zgłaszania. Wymaga to zbudowania poczucia bezpieczeństwa i zaufania do nowych rozwiązań.

Jeśli system dla sygnalistów ma być czymś więcej niż spełnieniem wymogów ustawowych i przynieść realne korzyści organizacji to warto zainwestować w szkolenia dla pracowników już na samym początku. Jest to inwestycja, która zaprocentuje.

  • Jaki jest sens wprowadzanych rozwiązań
  • Różnica między sygnalistą, a donosicielem
  • Co można zgłaszać i w jaki sposób
  • Co się stanie po dokonaniu zgłoszenia
  • Jak dbamy o poufność i dyskrecje
  • Prawa i obowiązki sygnalisty
  • Informacje na temat zgłoszeń zewnętrznych i ujawnienia publicznego

 

Dowiedz się więcej

Wewnętrzna procedura zgłaszania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych

Procedura wewnętrzna to podstawowy, wymagany ustawą dokument. Swoisty regulamin opisujący tryb i sposoby dokonywania zgłoszeń oraz podejmowania działań następczych.

  • Zgodna z wymogami ustawy
  • Dostoswana do warunków i potrzeb Twojej organizacji
  • Opracowana przez Radcę Prawnego i eksperta compliance

 

Dowiedz się więcej

Kodeks postępowania w biznesie

Podstawa funkcjonowania każdej nowoczesnej firmy. Wartości i zasady jakim się kieruje organizacja. Wskazówka dla wszystkich jej członków jak postępować w codziennej pracy. Pomaga eliminować ryzyka, organizuje wewnętrzne stosunki i pomaga dbać o dobry wizerunek przedsiębiorstwa na zewnątrz.

Kodeks może regulować takie zagadnienia jak:

  • Zgodność z prawem i wymogami
  • Odpowiedzialność społeczna firmy
  • Unikanie konfliktu interesów
  • Polityka prezentowa
  • Zasady antykorupcyjne
  • Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji
  • Zasady postępowania z kontrahentami i partnerami biznesowymi
  • Zgłaszanie nieprawidłowości

 

Dowiedz się więcej